Shiba Kaien - 2010-08-09 18:14:22

Siła - Ustala siłę ataków w zwarciu

Wytrzymałość - zwiększa odporność organizmu

Szybkość - określa prędkość poruszania się

Inteligencja - Pozwala zrozumieć szybciej wiele rzeczy(pomoc T.O. - twojego opiekuna)

Reiatsu - Ustala ilość drzemiącej energii duchowej (1pkt = 500 reiatsu)

Kontrola reiatsu - stawia próg kontroli tejże energii ( 1pkt = 500 reiatsu kontrolowanego)

___________________________________________________________________________________________________
(A) - Pan A                     (B) - Pan B

Siła(A) > Wytrzymałość(B)*1,5 - ciosy od A są cięzkie do parowania przez B , często są poważne ( szansa 1/12 na złamanie kości/uszkodzenie organów)

Siła(A) > Wytrzymałość(B)*2 - ciosy od A mogą być często śmiertelne dla B ( szansa 1/8 na złamanie kości/uszkodzenie organów)

Wytrzymałość(A) > Siła(B)*1,5 - na A tylko potężne ciosy od B stanowią zagrożenie ( szansa 1/2 na zadanie obrażeń )

Wytrzymałość(A) > Siła(B)*2 - na A nie działa żaden atak B ( szansa 1/4 na zadanie obrażeń )

Szybkość(A) > Szybkość(B)*1,5 - B jest ciężko dotrzymać kroku A ( szansa na trafienie 1/4 )

Szybkość(A) > Szybkość(B)*2 - B nie ma szans nadążać za A (szansa na trafienie 1/10 )

Inteligencja(A) > Inteligencja(B)*1,5 - A znajduje słaby punkt B w przeciągu 7tur ( pisze ją Admin lub osoba z zmniejszą Intelig.)

Inteligencja(A) > Inteligencja(B)*2 - A znajduje słaby punkt B w przeciągu 3tur ( pisze ją Admin lub osoba z zmniejszą Intelig.)

Kontrola reiatsu(A) < Reiatsu(A) - Nadwyżkę reiatsu można uwolnić tylko w wypadku ogromnego gniewu lub na skrai życia i śmierci ( pisze Admin - nie można użyć podczas walk treningowych )

www.forum-sebn.pun.pl www.amforum.pun.pl www.gen-x.pun.pl www.prosreborn.pun.pl www.arlublin.pun.pl