Administrator/Shinigami
Siła - Ustala siłę ataków w zwarciu
Wytrzymałość - zwiększa odporność organizmu
Szybkość - określa prędkość poruszania się
Inteligencja - Pozwala zrozumieć szybciej wiele rzeczy(pomoc T.O. - twojego opiekuna)
Reiatsu - Ustala ilość drzemiącej energii duchowej (1pkt = 500 reiatsu)
Kontrola reiatsu - stawia próg kontroli tejże energii ( 1pkt = 500 reiatsu kontrolowanego)
___________________________________________________________________________________________________
(A) - Pan A (B) - Pan B
Siła(A) > Wytrzymałość(B)*1,5 - ciosy od A są cięzkie do parowania przez B , często są poważne ( szansa 1/12 na złamanie kości/uszkodzenie organów)
Siła(A) > Wytrzymałość(B)*2 - ciosy od A mogą być często śmiertelne dla B ( szansa 1/8 na złamanie kości/uszkodzenie organów)
Wytrzymałość(A) > Siła(B)*1,5 - na A tylko potężne ciosy od B stanowią zagrożenie ( szansa 1/2 na zadanie obrażeń )
Wytrzymałość(A) > Siła(B)*2 - na A nie działa żaden atak B ( szansa 1/4 na zadanie obrażeń )
Szybkość(A) > Szybkość(B)*1,5 - B jest ciężko dotrzymać kroku A ( szansa na trafienie 1/4 )
Szybkość(A) > Szybkość(B)*2 - B nie ma szans nadążać za A (szansa na trafienie 1/10 )
Inteligencja(A) > Inteligencja(B)*1,5 - A znajduje słaby punkt B w przeciągu 7tur ( pisze ją Admin lub osoba z zmniejszą Intelig.)
Inteligencja(A) > Inteligencja(B)*2 - A znajduje słaby punkt B w przeciągu 3tur ( pisze ją Admin lub osoba z zmniejszą Intelig.)
Kontrola reiatsu(A) < Reiatsu(A) - Nadwyżkę reiatsu można uwolnić tylko w wypadku ogromnego gniewu lub na skrai życia i śmierci ( pisze Admin - nie można użyć podczas walk treningowych )
Offline